‹

Click Here!


Honda Accord 5a
Teszt

Óriási hátsó ajtó

A négyajtós Honda Accord mellet a nagyméretű, csapott hátsó ajtóval ellátott modell szinte ikertestvérként jelenik meg. Aki a ötajtós Accordot a négyajtós mellett látja, sokáig töprenghet azon, hogy melyik melyik. A két autó eleje, hátulja, oldalsó vonalvezetése szinte teljesen azonos. Csupán a gyakorlott szem veszi észre az ötajtósnál a kissé szélesebb, hátsó tetőkidolgozást.

A hátsó ajtó mögött a kategóriának megfelelő méretű, 430 literes csomagtér található. A fémlemezekkel megerősített háttámlák előredöntésével a csomagteret mintegy 1.200 literre lehet növelni. Praktikusak az oldalsó tárolórészek. így nem kell már többé ide-oda zötykölődnie az elsősegélyes ládának és az elakadásjelző háromszögnek. A nagyobb méretű változatban megtalálhatóak a krómozott rögzítő fogantyúk is. Sötétben két lámpa világítja be a csomagteret. A hűtőtáska számára 12 voltos csatlakozó áll rendlekezésre. Visszafogottnak, azonban mégis teljesnek tűnik az Accord műszerfala. A nagyalakú kerek műszereket egy kis méretű digitális kijelző egészíti ki, amely a sebességről és a külső hőmérsékletről szolgáltat információkat. Az ötajtós Honda-t többek között S és LS változatban kínálják. Az S típusnál elülső elektromos ablakemelő, központi zár és gyújtáskapcsoló-megvilágítás található. Az LS verzió a hátsó elektromos ablakemelőkkel egészül ki. A kényelemről a klímaberendezés és a vezető ülés ágyékcsigolya támasza gondoskodik.

 


A nagy hátsó ajtó

 

Gazdag a biztonsági felszereltsége, amely az elülső és oldalsó légzsákokból, az ABS-ből és a hátsó hárompontos biztonsági övből áll.
A hajtómű kiválasztásánál az ismerős 1,8 literes, négyhengeres benzines motor is az ötajtós Accord rendelkezésére áll. A könnyű fémből készült, 100 kW-os és 136 lóerős hajtómű jó menetteljesítménnyel ruházza fel az Accord-t: a 100 km/h-s sebességet 10,6 másodperc alatt éri el és a végsebességet csupán a mutató a 205 km/h-s állása jelenti. Fogyasztás terén nem éri az embert semmi meglepetés. Az átlagos 8,4 literes ólommentes szuperbenzin fogyasztás szinte észre sem vehető.
A Honda az Accord-ot környezetbarátnak alkotta. Ezt példázza, hogy a teljes műszerfal újrahasznosítható. Ugyanakkor teljesen érthetetlen, hogy a hajtómű csupán a D3-as gázkibocsátási normának felel meg és nem az időközben elterjedt D4-esnek.

Az, hogy csupán benzinmotort kínál a Honda a járműhöz újból felveti azt a kérdést, hogy a márka mikor veszi majd fel kínálatába a dízeleket. Addig viszont biztosak lehetünk abban, hogy a jelenlegi erőforrások a névhez méltó minőségben működnek majd.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
[an error occurred while processing this directive]
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2023. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat