A Chrysler a Sebring
piacra dobásával vette célba a sikeres középrétegbe
tartozó 35-55 év közöttieket, azokat akik a luxus közeli
kategóriát kedvelik.
A gyártó 985 millió dollárt költött a Sebring szedán
változatának kifejlesztésére, de ebbe beletartozik a
Dodge Stratus szedán költsége is. Azonban a
befektetett pénz meghozta az eredményt. Sokkal jobban
kezelhető, irányítható, jobbak a menettulajdonságok,
a berendezések, valamint a formák is.
Stílusosabb és modernebb, mint elődje, a Chrysler
Cirrus, vagy akár mint legfőbb vetélytársai, a Honda
Accord és a Toyota Camry. A tervezők megtartották a
Chrysler-re oly jellemző első részt, s kölcsönözték
az ellipszis vagy tojás alakú rácsot a Concorde
modelltől. Az orrész kellemesen lejt, a szélvédő
ennek köszönhetően nagy és egy kecses vonalat ad a
kocsinak, kialakítása pedig csökkenti a turbulenciát,
valamint jobban elvezeti a vizet. A hátsó rész magas
és szögletes. A dizájn általánosságban lendületesnek
mondható. A belső utastér kényelmes, mind elől,
mind pedig hátul. A sötétszürke bőrülések elegánsak,
s a krómozott kijelzők is igen mutatósak.
A Chrysler sokat dolgozott azon is, hogy lecsökkentsék
a zajokat és a rezgést. Az aerodinamikát továbbfejlesztették,
az első ajtókon lévő üveg vastagabb lett, s
hangszigetelő habot nyomtak a keretbe. Az irányíthatóságot
is jelentős mértékbe javították. Az áttervezés után
a kerekek jobban tapadnak az úthoz, ezáltal könnyebben
kezelhetővé és kormányozhatóvá vált a gépkocsi,
de nem kellett a komfortot feláldozni ennek érdekében.
A 2.7 literes V6-os motorral felszerelt autónál
ugyanazt az erőforrást használták fel, mint a
nagyobb Chrysler szedánokban, így az 203 lóerővel
rendelkezik. Maximális sebessége 210 km/h.
|
|
Váltója 4 sebességes automata
|
|
A
járműben egy négysebességes automata váltó található,
amihez társul az Autostick is, egy kuplung nélküli váltórendszer
azoknak, akik agresszívebben kívánnak más sebességi
fokozatba kapcsolni. Jól jöhet ez előzéseknél,
illetve emelkedőkön.
A műszaki és biztonsági jellemzők is megfelelnek a
kor követelményeinek Alapfelszerelés a mind a négy
keréken található tárcsafék, választható az ABS
Plus rendszer. Hasonlóan a BMW és a Volkswagen
rendszeréhez a Plus csökkenti az oldalkilengést,
valamint megakadályozza a kipörgést azáltal, hogy a
hátsó fékek egymástól függetlenek. Ha az ütközés
elkerülhetetlen, akkor a két első légzsák és az
oldalsó függönylégzsákok vigyáznak az utasok testi
épségére.
A szedánon kívül gyártanak egy csodálatos kabriót
is ebből a modellből, de sajnos Magyarországon ezt
egyelőre nem forgalmazzák.