‹

Click Here!


Volkswagen Beetle
Teszt

Az új Bogár nemcsak abban különbözik a klasszikus modelltől, hogy motorja már vízhűtéses és előre lett beépítve. E tulajdonsága mellett be kell vallanunk őszintén: egy kicsit drága ahhoz, hogy újra a ?nép autója címre pályázhasson.

Valójában, kicsit rosszmájúan, azt is mondhatnánk, hogy egy Volkswagen Golf, régi kort idéző burkolatba vonva. A cinikusok és a sznobok húzhatják miatta az orrukat, ha úgy tartja kedvük, de azt is tényként állíthatjuk, hogy aranyos kinézete mellett még a motor tejesítménye is igen megbízható és kielégítő. (Nem úgy, mint elődjének.)

Megbízhatóság és minőség
A Bogár rendelkezik a Volkswagen Golf minden előnyös tulajdonságával kiváló minőség, nagyszerű mérnöki munka és megbízhatóság. S becslések alapján mondhatjuk, hogy talán olyan hosszú életű is lehet, mint a régi változata.

Image
A rossznyelvek szerint csupán egy divatos kiegészítő, de azért tényként könyvelhető el, hogy gömbölyded formája mindenki arcára hoz egy mosolyt, s mint újdonság, akár sok irigyet is vonzhat.

Teljesítmény
Kezdjük azzal, hogy egy Bogár megvásárlásakor az érzelmek dominálnak, nem pedig a hűvös ésszerűség és az, hogy a teljesítmény mutatókat bújjuk. De itt még azzal sincsen gond, hiszen ez a modell mindkettőt képviseli, hiszen vásárláskor négyféle motor közül válaszhatunk. Ezek közül három benzines, és egy dízel. Egyszóval, bármilyen célra fogjuk felhasználni, nem fogunk csalódni benne.

Vezetési könnyedség
Akárcsak a Golf, a Bogár is kiváló irányíthatósággal rendelkezik, könnyen kezelhető, tehát felejtsük el nyugodtan az önfejű Herbie tevékenységeit. Hátrányaként említhetjük, hogy a Golfnál kissé nehezebbnek érezzük, a hátsó kilátás pedig egy kicsit korlátozottabb.

Biztonság
A Golf az egyik legbiztonságosabb autó, tehát a Bogártól is joggal elvárhatjuk ugyanezt. Minden modern biztonsági jellemzővel ellátott, beleértve az első légzsákokat, a blokkolásgátlót és az immobilizer-t is.

Tágasság
Az első üléseken utazók bőven el vannak látva hellyel, de hátul szűkös a tér. A hátsó rész lejtős, gömbölyded megoldása teret vesz el a fejrészből, és ha hosszú lába van valakinek, az bizony nem fog a legkényelmesebben utazni.

 

   


Vezetési szempontból is barátságos

  

A csomagtartó viszonylag kicsi, viszont nem is egy családi autóról beszélünk.

Kényelem
A már említett, nem túl tágas hátsó utastér a Bogár ellen szól, akárcsak a kicsit merevnek tűnő felfüggesztése. Rázós földutakon az autó imbolyog kissé, de azért egyáltalán nem olyan zajos, mint elődje. Az utastér jól felszerelt és hívogató, a légkondícionálás pedig alapfelszerelés.

Vezetési élmény
A stabil, biztonságos kezelhetőség és a szilárd érzetet nyújtó felfüggesztés miatt enyhe sportosságot érezhetünk, de azért nem hasonlítjuk össze egy Peugeot 206 GTi-vel. A Bogárban a legnagyobb élményt valójában (szerintem) az az érzés kelti, hogy mindenki szán neki egy barátságos pillantást, hiszen hat az érzelmekre.

Autórádió
A rádió és a magnó persze alapfelszerelés, amihez választható a CD lejátszó is, és gyári voltához képest igen jó minőséget képviselnek ezek a műszerek.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
[an error occurred while processing this directive]
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2023. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat