Click Here!


Chrysler Sebring
Teszt

A Chrysler a Sebring piacra dobásával vette célba a sikeres középrétegbe tartozó 35-55 év közöttieket, azokat akik a luxus közeli kategóriát kedvelik.

A gyártó 985 millió dollárt költött a Sebring szedán változatának kifejlesztésére, de ebbe beletartozik a Dodge Stratus szedán költsége is. Azonban a befektetett pénz meghozta az eredményt. Sokkal jobban kezelhető, irányítható, jobbak a menettulajdonságok, a berendezések, valamint a formák is.

Stílusosabb és modernebb, mint elődje, a Chrysler Cirrus, vagy akár mint legfőbb vetélytársai, a Honda Accord és a Toyota Camry. A tervezők megtartották a Chrysler-re oly jellemző első részt, s kölcsönözték az ellipszis vagy tojás alakú rácsot a Concorde modelltől. Az orrész kellemesen lejt, a szélvédő ennek köszönhetően nagy és egy kecses vonalat ad a kocsinak, kialakítása pedig csökkenti a turbulenciát, valamint jobban elvezeti a vizet. A hátsó rész magas és szögletes. A dizájn általánosságban lendületesnek mondható. A belső utastér kényelmes, mind elől, mind pedig hátul. A sötétszürke bőrülések elegánsak, s a krómozott kijelzők is igen mutatósak.

A Chrysler sokat dolgozott azon is, hogy lecsökkentsék a zajokat és a rezgést. Az aerodinamikát továbbfejlesztették, az első ajtókon lévő üveg vastagabb lett, s hangszigetelő habot nyomtak a keretbe. Az irányíthatóságot is jelentős mértékbe javították. Az áttervezés után a kerekek jobban tapadnak az úthoz, ezáltal könnyebben kezelhetővé és kormányozhatóvá vált a gépkocsi, de nem kellett a komfortot feláldozni ennek érdekében.

A 2.7 literes V6-os motorral felszerelt autónál ugyanazt az erőforrást használták fel, mint a nagyobb Chrysler szedánokban, így az 203 lóerővel rendelkezik. Maximális sebessége 210 km/h.

 

   


Váltója 4 sebességes automata

  

A járműben egy négysebességes automata váltó található, amihez társul az Autostick is, egy kuplung nélküli váltórendszer azoknak, akik agresszívebben kívánnak más sebességi fokozatba kapcsolni. Jól jöhet ez előzéseknél, illetve emelkedőkön.

A műszaki és biztonsági jellemzők is megfelelnek a kor követelményeinek Alapfelszerelés a mind a négy keréken található tárcsafék, választható az ABS Plus rendszer. Hasonlóan a BMW és a Volkswagen rendszeréhez a Plus csökkenti az oldalkilengést, valamint megakadályozza a kipörgést azáltal, hogy a hátsó fékek egymástól függetlenek. Ha az ütközés elkerülhetetlen, akkor a két első légzsák és az oldalsó függönylégzsákok vigyáznak az utasok testi épségére.

A szedánon kívül gyártanak egy csodálatos kabriót is ebből a modellből, de sajnos Magyarországon ezt egyelőre nem forgalmazzák.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
Telefonok, kiegészítők / MIÉRT NEM HASZNÁLOK MOBILTELEFONT?
Érdekes honlapok / Internet - nyomor millióknak?
Minden, ami nem illik máshova / Halálmiszer helyett élelmiszert!
Vicc, humor / A KDNP tízparancsolata
Videokártya, monitor / villogó monitor
Minden, ami nem illik máshova / PLÁZÁK - MŰVELŐDÉS?
Nyugati típusok / subaru
Minden, ami nem illik máshova / BALEK HÍRADÓ
Vicc, humor / OPEhírek
Játékok / Nagyon jó játékok !nézd meg !
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2013. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat